janelly-2022.reismee.nl

Mijn vaders verjaardag en ons vertrek uit Beaune!

Lieve volgers, ik lig nu nog even op mijn bed in Beaune, om mijn verhaal van gisteren op te starten. Jan staat alweer met veel lawaai, in de startblokken en met morele druk. Dat heeft hij nodig!
hij heeft wel al pilletjes en water uitgedeeld, dus komt wel goed.. Gisteren was een zondag en een 2e Paasdag uit duizenden en……… om te onthouden. Prachtig weer, heerlijk door de stad gewandeld, buiten op een terras geluncht, iiets Japans met tonijn, heerlijk. Daarna teruggelopen en onze route voor vandaag uitgestippeld. Ik heb er best wel zin in, maar een machine ( mijn fiets) die niet betrouwbaar is, werkt geen vertrouwen bij de sfaet. We gaan het zien, gelukkig een frisse wind mee. Ik ben benieuwd of ik me voldoende kan beschermen tegen de zon, hier toch wel mijn grootste vijand, de vellen hangen er nu al bij.

ik rond het nu even snel af, aankleden voor het ontbijt en dan en route, tot later! Moet ook even profiteren van de WIFi, kan morgen weer over zijn.Fijne dag allemaal en tot later.


Reacties

Reacties

Rita

sterkte met je fiets Elly. is idd niet rustig rijden als je het niet vertrouwt. dat had Tonnie ook. hij heeft gelijk een nieuwe fiets gekocht. dat rijdt toch fijner. veel fietsplezier vandaag.

Lisette

Succes en fijne dag met veel fietsplezier?

Anita

Een hele mooie fietsdag gewenst door een prachtige streek! Daar heb ik zelf ook vaak gefietst over de voie verte Chalon. Veel plezier!

Sonja

Zojuist terug van een fietstocht aan de kust met als start 'Bresjes' Altijd weer een heerlijke tocht vooral met het heerlijke paasweer! Nu jullie verhalen gelezen en vooral de prachtige fotoserie bekeken. Heel mooi! Nu ook nog hopen dat die fiets het houdt, ik zou snel om een andere gaan of in ieder geval die versnellingen vernieuwen indien mogelijk. Het is niet altijd vlak neem ik aan...heel veel verder fietsplezier. En ook goed op je gezondheid letten Elly.

Fini

Mooi foto’s vanuit Beaune .
Alle ongemakken zijn weer voorbij . Succes met het vervolg. Wat goed dat het weer ook zo meewerkt. Wel dubbel dik smeren.
Liefs.

Etty

Beaune is schitterend, wij zijn er ook geweest en hebben er toen van genoten. Goede reis verder en duimen, dat je fiets het weer goed doet, Elly!

Chris

Hoi Janelly, hoop dat jullie mooie & goede dagen hebben na Beaune. Liefs, Chris

Ria van de Heijning

Veel plezier met fietsen. Ik hoop dat de fietsen in orde zijn. De foto’s zijn heel mooi. Elly, zorg goed voor jezelf. Lieve groet, Ria .

Chris en Ludwien

Sterkte met je fiets!
Mooie foto's. Decor voor "La Grande Vadrouille" met Louis de Funes en Bourvil.

Vera

Lieve Jan & Elly,
Af en toe even meegelezen. Ik ben net aan m’n rug geopereerd, dus was met andere dingen bezig. Wat verdrietig dat de fiets het heeft begeven en dat jullie daardoor de reis moesten onderbreken. Misschien gaan jullie nog een stukje doen als hij is gerepareerd?? Geniet nu maar lekker van jullie comfortabele huis en van het feit dat jullie ondanks alles toch maar mooi wèl in Avignon zijn aangekomen!!! Chapeau??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!