janelly-2022.reismee.nl

Van Dijon naar Beaune

lieve volgers,
Even snel een samenvatting. Het is wonder boven wonder gelukt om met de fiets van Dijon naar Beaune te gaan. Nu we er eenmaal zijn, verbaasd het ons ook, maar eind goed, al goed. Ik zal morgen meer details vertellen, maar nu blij dat we een hotelkamer hebben, lekker gegeten en, wat mij betreft slaap ik over ca. 10 à 15 minuten. Tot later, groet van Elly, ook namens Jan !

Vandaaag, 17 april 2022. Goede Paaszondag allemaal, we zitten aan het ontbijt in ons Ibis Hotel. Gelukkig allebei goed geslapen, en een beetje uitgeslapen. We hadden het blijkbaar nodig! Het enige waar ik nog last van heb, is dat ik zo traag op gang kom. Dat had ik eigenlijk altijd al, maar door mijn nieuwe diagnose, de ziekte van Menière. Ben ik behalve traag ook onzeker en haalt iedere beweging me uit balans.sommige van jullie zijn hier al van op de hoogte, maar sommige nog niet.

ik ben vol goede moed aan onze tocht begonnen, mede omdat mijn huisarts mij, ondanks de diagnose, aanmoedigde om vooral in beweging te blijven. Ik kreeg ook toestemming om naar Avignon te fietsen, maar wel op mijn gemak en……… zodra ik signalen zou krijgen van……… misselijkheid en draaiduizeligheid, moest ik rust nemen, evenplat gaan liggen enz. enz.

ik doe mijn best en Jan ook, maar iedere complicatie, zoals een kapotte fiets of vertraging door andere factoren, zoals het feit dat ik twee nachten( afgelopen naacht en van vandaaag op morgen) in een Ibis hotel in Beaune had gereserveerd en dat ik, toen we hier aankwamen niet meer precies wist welk van de 4 Ibis Hotels het was. Geen probleem, dachten we, maar ook al had ik een bevestiging gekregen via de mail, zowel ik zelf als de mensen van de verschillende Hotels, konden deze mails niet terug vinden. Bijna konden we nergens slapen, maar gelukkig konden we gisteren in ieder geval een nacht blijven.

vanmorgen gevraagd of we nog even kunnen blijven, maar dat weten we nog niet. we hopen van wel. Dan wandelen we vandaag door Beaune, slapen we hier

we zijn nog even aan het kijken wat we vandaag gaan doen, in ieder geval lekker ontbijten.



Reacties

Reacties

Joop

Hoi Jan en Elly,
Fijn te horen dat jullie weer "en route" zijn.
Nu maar hopen dat jullie stalen ros weer geen kuren krijgt.
Dus volle kracht vooruit " lector et emergo".
En hopelijk genieten van Fijne Paasdagen,

Bregtje

Fijn dat jullie weer door konden en nu goed zijn aangekomen. Hopelijk houdt de ketting het vol ??. Benieuwd naar het volgende verhaal ??

Jeannine

Fijne Paasdagen,
Geniet in Beaune en hou even rust!
Niet enkel de fietsbatterij moet opgeladen worden.
Groetjes

Vera

Jeetje het zit jullie niet mee.... Dat van meerdere hotels uit dezelfde keten in één stad, is mij ook een keer overkomen. 1x maar, want toen had ik m'n lesje geleerd!! Heel verwarrend en het lijkt wel of ze helemaal niet samenwerken. Is trouwens volgens mij ook zo.
Ménière ken ik uit mijn nabije omgeving. En over jouw diganose moet ik nadenken...... ben je nou gek of dapper om dit te doen???? Geniet maar eens rustig van een zonovergoten Pasen. Volgens mij hebben jullie toch de tijd aan jezelf? Liefs en een fijne paar relaxte dagen hoop ik!! xxxxx

Chris

Hoi Janelly, poeh, jullie krijgen de mooie kilometers niet voor niets zeg! Sterkte met alle tegenslag. Eigenlijk gaat jullie reis via Opkarakter, Technischeshit en Easydoesit naar Wezijner. Alle goeds & liefs vanuit Voorburg, Chris & Marijn

Bregtje

Fijn Pasen! Hopelijk kunnen jullie vannacht ook blijven slapen. Fijne dag morgen en rustig aan. Love you ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!